//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
assalamualaikum dan hai .. dah tenguk jangan lupa follow sekali ye .. terima kasih ..


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Aqilah
Others:   


Wow , Fantastic Baby !

Hai ! Wow , Tarikh hari ni 12.12.2012 . Nice date kan ? Erm , korang mesti pergi dating dgn boy/girlfie korang kan ? Erm , untung la~ *jelir lidah* Aku tak macam korang pon . Korang ada pakwe , aku takde pon . Apa ? Takde pakwe ? Jangan nak gebang eah . Ohkayy . Hari ni aku nak explain kan kat korang yang sebenarnya aku TAK COUPLE pon dgn shidi . Shidi tu cuma kawan aku saja . Aku memang langsung tak couple dgn dia . Couple ? Euukk ~ Geli geleman aku dengar COUPLE ni . Aku lebih suka hidup TAK COUPLE . Why ? Sebab hidup couple ni kena selalu setia , kena selalu text dia , kena selalu jujur dgn dia . Eii sumpah ! Aku tak suka hidup macam tu . Aku tak suka orang control hidup aku . Aku suka BEBAS . Bebas ! Bebas ! Bebas ! . Aku tak macam perempuan lain yang suka couple couple ni . Hidup aku cuma hanya perlu BEBAS ! Siapa yang control hidup aku , memang aku geset geset kepala dia dekat besi panas berjemaah . Kau nak rasa ? Mai sini . Aku buat . *bajet gengster* Haha ! Kawan kawan aku semua tahu perangai aku ni yang jenis macam mana . Kalau aku tak suka sesuatu benda tu , sampai bila aku takkan suka . Aku