//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
assalamualaikum dan hai .. dah tenguk jangan lupa follow sekali ye .. terima kasih ..


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Aqilah
Others:   


'Kawan EAT Kawan' And 'PlayGirl'

Hai Hai ! Lama Qila tak update blog kan . Ohkayy . See tajuk kat atas tu , 'Kawan EAT Kawan' . Eii pelik lah aku , macam mana lah kau ada selera nak makan kawan kau . Bukan enak pon . Baik kau makan KFC lagi enak taw . Adudu~ Weh , aku tak suka lah perempuan macam kau ni . Kau sanggup COUPLE dengan pakwe kawan kau sendiri . Weh ! Perempuan jenis apa kau ni . Kau dah tak boleh pikir eah , mana baik , mana yang tak baik . Kalau aku geset kepala kau kat besi panas , baru kau tahu erti penyesalan taw . Adoyai ~ Kau ni PLAYGIRL lah . Aku menyampah tahap babeng lah tengok perangai kau macam ni . Crush aku lagi menyampah tengok perangai kau taw . Weh ! Please , Jangan memalukan kaum hawa dgn perangai kau yang serupa sampah tu . Kau tahu kan , ramai orang benci kau . So , kalau dah ramai orang benci kau , kau jangan lah buat perangai lagi . Kau ni kan elok hidup dekat HUTAN je lah . Adoyai~ Hey hai ! Manusia-manusia . Aku pon tak tahu dah nak nasihat kat kau macam mana . Bila aku nasihat bukan kau nak dengar pon . Kepala kau tu serupa itu batu bertangkup lah sayang . Sayang ? Euukkk ! Geli geleman aku taw panggil kau sayang . Bogoks ! Haha , Aku dah malas lah nak cite pasal kau . Buat AutoDosa je aku cite pasal kau . Aku HOPE kau baca cerita ni , and kau berubah , AKU HOPE DEAR ! Opps ! Dear ? Euuukkk !!! *muntah berbaldi* Ohkayy . Selamat Tinggal ! Assalammualaikum