//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
assalamualaikum dan hai .. dah tenguk jangan lupa follow sekali ye .. terima kasih ..


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Aqilah
Others:   


FAMILY and Friend


Hai ! Hari ni aku nak cite pasal FAMILY aku and pasal MEMBER aku . Ohkayy . Ramai yang tak tahu pasal ibu and ayah aku dah cerai . Aku pon tak pernah sangka yang ibu dgn ayah aku dah cerai . Diorang cerai pon sebab ayah aku lah . Ayah aku dah ada perempuan simpanan . First time aku dengar macam tuh , aku rasa aku dah TAK NAK lagi hidup dengan ayah aku . Aku rasa lebih elok ibu aku cerai je dgn ayah aku .   Maybe korang sedih kowt sebab parent korang cerai . Tapi bagi aku , parent aku cerai itu adalah benda yang happy . Selama aku hidup dgn ayah aku , hidup aku selalu sengsara . Aku pon rasa macam diri aku ni KULI BATAK dia . Asyik kena buli je dgn ayah aku . Tapi ramai yang tak percaya hidup aku sengsara sebab diorang cakap hidup aku ni nampak HAPPY je . Tak kira lah kat sekolah ke , kat rumah kew , kat mana-mana saja lah , diorang sume  fikir yang hidup aku nie HAPPY . Sebenarnya aku ni jenis yang tak suka nak tunjuk-tunjuk yang aku ni SEDIH . aku tak suka . Memang perangai aku ni , perangai yang happy selalu . Tak suka SEDIH SEDIH nie . Sedih ? Euukkk ~ Geli weh dengar sedih ni . Aku bukan perempuan yang suka sedih sedih ni . Aku perempuan yang KUAT . Parent aku cerai pon aku tak nangis taw . Aku tak suka nak keluar kan air mata aku ni di sebabkan benda-benda yang tak MUNASABAH ! Aku ni nampak DEGIL di mata orang ,sebab aku ni tak suka nangis nangsi ni . And aku pon nampak NAKAL di mata orang sebab aku ni suka sakat orang , Suka cari pasal dgn orang . Tapi apa yang aku tahu , aku buat semua tu sebab aku nak HAPPY . aku tak suka sedih sedih ni . Cukup lah selama ni aku hidup dgn ayah aku , aku banyak sedih . So , for korang yang pernah aku cari pasal tu , sorry ohkayy ? Aku takde niat nak buat korang semua sedih . Aku hope korang maafkan aku . Aku TAK NAK kehilangan kawan kawan aku . Kawan kawan aku lah tempat aku mengadu . Tiap kali aku sedih , diorang lah yang pinjam kan bahu untuk aku nangis . Sayang kawan aku ketat - ketat . *muah sikit* Ohkayy . Sampai sini saja aku nak cite . Karang aku cite panjang-panjang korang bosan . Selamat Tinggal . ASSALAMMUALAIKUM