//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
assalamualaikum dan hai .. dah tenguk jangan lupa follow sekali ye .. terima kasih ..


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Aqilah
Others:   


12.12.2012

Hai ! Erm , apa yang berlaku semalam aku tak pernah langsung sangka . Tapi kenyataan nya , ia nya berlaku jugak semalam . Erm , genap tarikh 12.12.2012 , aku nyaris nyaris nak CLASH member dgn Shidi . Apa ? Kau biar betol qila ? Erm , iyee ! Ia memang betol berlaku . Tapi aku tak CLASH pon dgn dia sebab dia cakap dia sayang kan hubungan ni . Alhamdulillah , hati dia lembut bila aku mintak maaf kat dia and bila aku suruh dia bagi peluang terakhir untuk aku tebus segala kesalahan aku dekat dia . Terima Kasih banyak banyak aku nak ucapkan kat SHIDI . Dia pon mintak maaf dekat aku sebab dia cakap dia terlalu emo bila aku cakap yang aku ni dah lama tak hidup kat dunia . Dia kata HATI dia hancur bila dengar aku cakap macam tu . Aku rasa bersalah bila buat dia macam tu . Aku rasa berdosa pulak dekat dia . Aku puas call dia , sampai nak patah tangan aku ni call dia . Tapi dia tak angkat pon call aku *kecewa* . Time tu aku pon rasa aku dah GIVE UP . Aku nak putus member dgn dia . Tapi bila aku tadah tangan , aku berdoa dekat ALLAH , hati aku jadi lembut . Aku bersyukur sangat sangat sebab aku tak ikut nafsu aku yang mengatakan suruh CLASH dgn shidi . Aku rasa ALLAH saja lah tempat pertolongan aku , tempat mengadu aku . Cuma ALLAH saja yang faham perasaan aku . Terima Kasih ALLAH sebab mu telah banyak tolong hamba mu yang lemah ini . Aku dah tak nak lagi cerita pasal ni . Biar lah ini first time aku cerita pasal dia , and biarlah ini kali terakhir aku cerita pasal dia . Aku hope hubungan aku dengan dia kekal . Aminn . Korang tolong doakan sekali ya KEBAHAGIAAN aku . Terima Kasih sebab nak dengar cerita aku hari ni . Assalammualaikum