//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
assalamualaikum dan hai .. dah tenguk jangan lupa follow sekali ye .. terima kasih ..


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Aqilah
Others:   


Ohnana~

Hye . Assalammualaikum .

Cerita hari ni cerita pasal PONDAN or BAPOK .

Tadi aku ikut ibu aku pergi jalan-jalan . Memang best lah kan kalau pergi jalan . Apa yang best nye kan , tadi time ibu aku bawak kereta ade bapok tu nak melintas jalan . Ibu aku bagi lah bapok tuh lintas jalan . Bapok tuh tak geti nak beruntung . Ibu aku dah bagi dia jalan , dia boleh pulak tergedik-gedik nak lintas jalan tu . Memang hangin lah aku . Aku bukak tingkap kete aku jerit camnie *Weh Pondan ! Kau tergedik-gedik pulak yew . Copek lah sikit jalan tuh . Macam bagang aku tengok taw . What The Fish !* Haha ! Mampus lah bapok tuh kene maki hamun dgn aku . Kesah pulak aku ? Haha ! Aku memang KEJAM !!!

Ohkayy tuh je cite aku . Selamat Tinggal !